Det är ett nytt spel

Sitter i mina absoluta favoritklädet, eller ja nästan. JAg har inte sätt byxor på mig, de är i tvätten och väntar på att få bli tvättade. Gråa mössan från cubus, randiga munkjackan från h&m's barn killavdelning, vita sessions tröjan som jag fått av Lina, och mjukisbyxorna. Men de byter jag som sagt gärna ut mot jeansen som ligger i tvätten.

Lyssnar på musik gör jag också, lite på låten jag länkade här nedanför, lite på håkan, lite på katy perry och lite på the sounds. Jag har egentligen inget att skriva

Kändes bara som om det behövdes ett inlägg, ett om inget då.
Eh, jo jag gick hem i ösregnidag, blött var det kan jag lova.
Nu ska jag kolla två och en halv män,
sen vet jag inte.

Smsa mig vettja, fast bara om ni har mitt nummer, annars blire lite svårt. Eller så blir det inte det. Jag finns på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0