Jag går och väntar på snön.

Det är jag och alla småbarn här i karlskoga som går och väntar på att det ska snöa. Det blir inte så mörkt då, och det blir mer mysigt. Ja, det var väl det om snö, eller jo. Det ska tydligen snöa idag enligt yr.no

Aja, när jag kommer till jobbet så har jag en sak jag måste kolla upp, jag var tydligen ungefär sämst igår. Kan knappt minnas detta. Aja, när jag har sett vad det är vet jag tills nästa gång. eller ja, inte tills nästa gång jag gör nått galet, utan nästa gång innan jag gör nått galet. Om ni inte förstod.

Jag har så sjukt mycket jobbigt i huvudet, jag måste få bort det snabbt som attan, orkar inte med mig själv. Fattar inte huur jag kan tänka så mycket som jag faktiskt gör, sitter typ och tänker på tre saker samtidigt, som nu, tänker jag på det som jag ska skriva, och på låten som jag spelar, och ändå hinner jag fundera på jobbet. Jag vet knappt hur jag gör. Vill nog inte veta, aja. Nä, nu ska jag dricka någonting, borsta tänderna och ta på mig sockar och kofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0