"Jag tror ni alla vet vad jag menar"

Åh, jag hatar att inse saker som jag egentligen gärna inte skulle vilja inse, ni vet som när man inser att en kompis eller så gör ett konstigt ljud när de äter, så kan man inte tänka på någonting annat än det. Jag har insett en sak med mig själv, inte någonting jag gör, utan någonting som jag känner, och det är fruktansvärt jobbigt. För jag kan inte göra nått åt att jag känner det. Ingen kan och jag kommer aldrig kunna ändra på det heller.

Jag får väl försöka vända det här till något possitivt, inte för att jag kan se hur jag ska lyckas med detta nu, men jag behöver inte veta det, för det kommer att visa sig med tiden. Jag kollar fortfarande vänner, men jag minns typ inte vad jag sett för att jag bara har tänkt och tänkt och tänkt lite till på den där saken som jag insåg med mig själv. Jobbiga tankar.

Imorgon ska jag nog försöka röra på mig lite, ut och gå lite. Eller dra ihop massa folk och tvinga dem att kolla film med mig hos någon annan kan också vara en ide, så börjar jag sent på måndag. Skönt. Nu har jag visst uppdaterat massa idag, trodde jag inte, men jag har väl inte haft så mycket för mig idag, första halvan fixade jag min design, andra halvan har jag kollat vänner och lyssnat på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0