Jag vill ge mitt hjärta till fler än dig.

Haar sovit sjukt jäkla dåligt inatt, vaknar femmiljoner gånger och kollat på datorn och på telefonen, rastlös är vad jag varit. Funderar på att kliva upp från madrasserna på köksgolvet och klä på mig och sen springa ut och bara springa en bit, men det orkar jag aldrig, blir väl att jag häckar vid datorn tills det är dags att hitta på någonting.

Annars då ? Inget nytt. Saknar min syster, funderar på att skicka brev till henne, men orkar inte köpa frimärken, kanske gör det iaf, vart kan man köpa frimärken ?

Nu ska jag ta på mig lite kläder, sen ska jag mysa till håkan, men te och kanske en macka, och möjligvis en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0