Min stora (lilla) hemliga kärlek

Jag är allvarligt kär. Jag kan inte leva utan att tänka på det. Det snurrar i huvudet och jag ler.

Parfymen, jag lovar att den är sänd från himlen. Jag har den på en sån här vit pappersgrej från typ kicks, nivet ? Bara för att det skulle vara skumt om jag köpte den, men det är ännu mer skumt att ha ett papper, eller ?
Iaf, mina damer och herrar, framför allt herrarna, Köp den här. Det är den mest underbara parfym som finns för män, jag dör, dör och dör. Bara för att inse att jag bara har den på ett papper.

Jag smäller av, måste hitta mitt papper. Sen gäller det bara att hitta någon levande människa som kan köpa denna och använda den, bara så jag får lukta lite.

Haha, nä men nog med allt påhitt. Den luktar förbannat gott och jag skulle ha den om jag var kille. Så köp den. Jag är inte kär i en parfym, men jag vill nog allt att jag ska träffa någon som luktar som den.

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: jaså? nice :D är dom stretchiga eller liksom som vanliga jeans? :D

2010-11-07 @ 14:47:14
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0