Så där som det var.

Så vad har jag gjort när jag inte har bloggat någonting?

Jo, för det mesta har jag jobbat, eller suttit på en stol i köket, och förre helgen festade jag som en galning, fråga mig inte vad jag gjorde förra lördagen, för vet ni? Jag kan inte svara så mycket på den frågan. Söndag jobbade jag iaf, det var inte den roligaste dagen på jobbet kan jag lova. Sen har jag mest bara sutti tpå en köksstol vid datorn, smsat, jobbat, sett vänner i massor och även spelat innebandy och solat. Nu har jag träningsvärk i benen och min högra arm, men så ska det vara när man har tränat. Jo sen har jag lyssnat på håkan och kent i massor också, underbart.

Jag har slutat äta godis varje dag och jag går nästan varje dag hem från jobbet, om det inte är överdrivet kallt eller regnar. Jag är nyttig av mig, eller nä det är jag verkligen inte, men jag äter inte godis och jag dricker vatten istället för cola. Det är iaf några framsteg som jag gjort.

Jag har även hunnit hämta min pokal, haha, hemska tider det vettni, bugg mästaren. Haha. Men bara om bugg är att bli runtsnurrad av någon som inte fattar att jag druckit och inte fattar åt vilket håll jag far åt. Då är jag mästerlig.

I helgen är det sagt att jag ska vara nykter, men jag får se hur det går med det, jag vet inte. Kan gå dunderbra eller så går det rakt åt pipsvängen.

 

Idag har det snöat, så jag är glad. Det är mer snö ute nu än vad det är på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0