b 21

Det är väldigt varmt här hemma, och vad gör jag, jo jag börjar att dricka te. Bra combo. Kvällen har iaf bestått av ca 2 timmars pratande på skype med, gustaf, wille och en till på g, ärligt minns jag inte vad han hette, orkar inte gå på skype och kolla heller.

Det var rätt trevligt. Nu ska jag snart bege mig till sängen där jag ska läsa ett tag innan jag ska sova, så ska jag stiga upp extra tidigt för att prommenera en liten svääng sådär på morgonen. Måste verkligen komma igång med träningen igen. Jag kan inte bli så lat som jag är. På riktigt.

Så med start imorgon ska jag försöka att träna så ofta som jag kan. Jobbar mellan 8.45 till 15.15 tror jag det var, eller 15.45 Spelar inte så stor roll egentligen, nästan samma sak. Så går jag hela veckan. Så är jag ledig till helgen.

Längtar till helgen redan, då blir det kanske bio med sara. Sen ska jag försöka fixa lite bilder to the bloggisch med. Så jag kan fixa över dem till hon som ska göra min design. Jag har så braaaa ideér.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0