flera hål i mina byxor

nanana, legat sövd på akuten, nanana.

Jag har lite tråkigt som ni kanske märkt ? Det är för att jag är sjuk. Hatar att vara det verkligen. Är ledig imorgon, sedan jobb på fredag! Fest eller inte i helgen ? avskedsfest, några flyttar från vårat skepp.

JAg vill göra någonting nytt! Jag kan ha kommit på vad jag vill göra! Jag tror att jag ska lägga slalomskidorna på hyllan ordentligt och fixa en snowboard och lära mig åka. JAg kommer garanterat vara den som är sämst av alla jag känner. Men har jag tur kan jag börja i familjebacken, ungefär längst ner på valls. Så ska jag skratta åt mig själv. Kanska jag bryter ett ben, helt sjukt. Men det önskade jag att jag skulle göra när jag var liten.

Annars testade jag reebook easytone skorna idag, måste köpa. Men mor min satte galler i huvudet på mig, dumt nog. Så jag köpte inte. Ska någon dag. Så vill jag ha en rockring med. Saker som ska fixas alltså. Skor 1199, rockring ca 500, en hobby och ett liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0