Förändringar.

Jag vill ha någon förändring i mitt liv nu. Det kommer inte att fungera såhätr länge till. Jag behöver ständigt nya saker att göra, för att inte bli fast i samma gamla spår. Jag vill ha långt hår. Så jag inte bara behöver ha håret rakt varje dag. Jag vill ha en bra plattång som jag kan göra lockar och vågor i håret med, jag vill ha mer skor. Jag vill ha nya kläder, jag vill ha en ny stil. Mest av allt vill jag ha en ny dator. Eller snarare en till dator. En större. Min gamla ? Jag saknar min gamla dator, jag älskar den, hatar att annie och pappa har den nu. Jag vill ha den. Men livet blir inte alltid som man vill, får väl kanske önska mig en i julklapp, vet att rebecka också behöver en ny. Kanske varsin till jul ?

Sen min lägenhet, jag kan knappt vänta längre. Jag vill bara få nycklarna, åka dit och börja tapetsera om det blåa till nytt vitt. Ficka en säng att sova i, en soffa att sitta i, eller så kanske jag bara behöver fixa massa kuddar, så kan jag ha sängen som soffa. JA!

Jag behöver att någonting ändras i mitt liv. Jag kommer att fixa det också. Pengar får jag nästa vecka på måndag, då ska jag köpa någonting, säkert en plattång, inte en dator, måste spara till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0