Ge mig hamburgare ?

Så jävla hungrig är jag, det är fan inte klokt. Så istället för att äta riktig mat så sitter jag i den llilla soffan som jag sover i med datorn framför mig och bloggar medan mina sovkompisar pratar i telefon. Kvällen igår var riktigt trevlig. Fast en sak var inte så rolig. Det var att det var någon himla kossa som sa till mig och sara att hålla käft i kön in till nightshift. Hon kan ju rulla vidare lixom. Sen när vi dansat halva natten så gick jag och sara till max. åt lite mat, jag blev attackerad av sara och hennes iphone 4. Hon proppade med bilder av mig. haha. Sen så gick vi hem hit. Så räddade vi en av saras vänner som behövde någonstans att sova.

Vi kollade på sex and the city & pratade, jag pratade även lite på datorn, har bestämt lite saker, så nu längtar jag och hoppas att dagarna inte behöver gå så jäkla sakta.  Sen kollade vi lite på leverage innan vi la oss och sov i soffan.

Nu är vi alla vakna och funderar på att sätta igång lite ljud på tv:n sen ska jag städa lite senare. Jag har stökat ner lite gran. Diska måste jag också göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0