Han sammarbetar inte.

Vet ni?

Det bästa av allt är att bara gå ut och gå, bara gå utan att fundera på någonting, kommer inte ihåg en enda tanke jag tänkte när jag var ute för en stund sedan. Det var fett ansträngande, och ändå gick jag bara runt kvarteret. Men  det var underbart iaf. Nu har jag ätit lite frukost, och nu sitter jag i soffan, sen stora för ovanlighetensskull. Längtar tills jag har jobbat färdigt idag, så jag får fara hem och sova. Jag fryser och hostar. Jag har lite ont i halsen.

Sjuk.

Jag vill bara ha mitt eget hem att vara sjuk i, mysa med ljus och dator, te och musik. Yes please!

Kommentarer
Postat av: luffi

Hej!



Ledsen för sent svar, men internet krånglade igår! Jag struntar inte i er fina läsare. Jag kunde bara inte svara!



Allt bra idag med dig!? Kramar Luffi

2010-10-18 @ 10:32:41
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Lundberg

Krya på dig

2010-10-19 @ 09:58:58
URL: http://groovehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0