Ibland kan man inte riktigt veta allt.

Sitter i soffan nu, har lite godis och jätte mycket cola. Så jag ska bädda ner mig i soffan och mysa lite till bones hade jag tänkt, fast mamma ville se criminal minds, fast nu kollar hon inte på det, underligt. Annars under dagen har jag hunnit med att prata i telefon, kolla på roliga appar till min telefon, handlat, sett bones och nu ska jag som jag skrev nyss kolla bones.

Sen ska jag sova, så ska jag sova väldigt länge, hela natten, om jag inte blir väkt eller så. Men annars ska jag sova så länge som jag bara kan. Har inte någon fin bild att bjuda på heller. Men det gör inget, fattar inte varför jag bloggar eentlöigen, det är nog bara för att jag har så sjukt mycket att skriva, fast ändå skriver jag inte ens en tredje del av allt jag skulle vilja skirva, det blir mest bara massa tomt prat, om man kan skriva tomt prat. Men jag hoppas att ni förstår vad jag menar.

Så därför blir det inte så många inlägg varje dag. För det mesta jag gör är att jobba, prata med folk på datorn, sova, kolla bones och dricka cola. Äta hinner jag också med ibland. Tror nog att jag ska gå ut och gå en sväng imorgon möjligtvis. Men bara kankse,

Real love stories never have endings - Richard Bach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0