Ingen bild idag

Har svarat på en massa kommentarer just. Det var roligt och jobbigt. Nu ska jag sova. Jag har en lång dag framför mig imorgon. Jobbigt och roligt på samma gång, men tiden tycks bara rinna på saktare ju fler dagar som går. Det får mig att fundera, fundera på folk. Få mig att stänga ute allt och bara fundera på människorna som sitter på bussen med mig, hur är deras liv. Varför är vissa fula, varför är andra inte det ? Bara tänka på det som kommer upp som inte har med mig att göra. Sånna sköna tankar om livet. Det är vid sånna tanke tillfällen som man kommer på saker om sig själv som man inte visste innan.

Jag slutar 26.15 imorgon, jag börjar 8. Egentligen behöver jag hämta ut pengar. Men jag får väl leta rätt på pengar här hemma. Jag ska nämligen iväg imorgon. Jag ska åka buss. Mys. Jag gillar att åka buss, och tåg. Fast inte på sommaren, då är det alltid så sjukt jäkla jobbigt varmt. Inte för att jag inte gillar sommaren. Bara det att då är man fast innomhus.

Aja. Nu ska jag dra mig tillbaka till den lilla vita soffan där jag ska bädda ner mig och kolla på bones tills jag somnar.

Godnatt

. För att rätta till det hela jag slutar 16.15 inte 26 som visst skrev, tack emmelist jag skulle egentligen länka, men jag vet inte hur jag gör det på min iphone ;)

Kommentarer
Postat av: luffi

haha skaffa ny? kram

2010-10-14 @ 21:59:33
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. superkul att du är med i dagens blogg :D

jag är själv med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt. Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-15 @ 00:12:57
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: emmelist

du har bloggat att du slutar 26.15 imorgon... vad är det för tid? hahaha söt.

2010-10-15 @ 01:25:32
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0