Jag är bara för rolig.

Blev en sväng till örebro för att gå på cubus och köpa en mösssa. Jag kommer hem med mössan från cubus, halsduk från BikBok, två tröjor från JC, trosor från Gina Tricot, Bh och smink från H&M och hörlurar från Media Markt. Just det här med hörlurarna är underbart. Jag har letat som en galning efter dessa, men ingen affär har haft dem. Så hittade jag dem idag. Glad jag blev alltså. Gjorde mig av med 900 kronor. Det är rätt mycket.

MEn hur som helst så var det inte det som är lustigt. Utan att jag ställer mig (sitter på golvet) och fotar allt jag har köpt, för att sedan inse att jag måste redigera alla bilder för att kunna lägga ut dem här på bloggen så jag struntar i det när jag väl har redigerat häften. Så ni får väl se kläderna någon annan gång. För idag blir det inte iaf.

Jobb imorgon 8 - 14,30 dagen kommer nog att gå snabbt hoppas jag. Men nu mina kära ska jag ha ansiktsmask och fixa mina naglar på ett roligt sätt. De kommer fortfarande vara rosa och blåa. Det är så fint tycker jag.

men jag kan lägga in en gammal bild bara för att vara bussig. På tal om det, hur mysigt är det inte att åka buss eller tåg på hösten ?



Den här bilden känns väldigt höstig, men jag tog den i våras, jag minns att jag var där på stenen tills mina fingrar och knän var blåa för att jag frös så mycket. Där satt jag lyssnade på fina låtar, grät lite och längtade bort från staden som jag nu vill tillbaka till. Jag hade rätt sött hår faktiskt. Jo, jag ska göra slingor någongång snart, eller ja. Det är så att Sara ska vara snäll och hjälpa mig.


Kommentarer
Postat av: emmelist

haha lite kul att man fotar ALLT som bloggare. men lägger upp typ en tiondel av allt :P

2010-10-06 @ 12:41:30
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Hej jag tävlar ut 5 st bloggsvars inbjudningar ! allt du behöver göra är att sätlla en fråga till mig i min bloggsvar som du hittar på blogggen om du vill :)

kram :)

2010-10-06 @ 15:58:06
URL: http://liindblaad.blogg.se/
Postat av: idah

Kul att shoppa! :)

2010-10-06 @ 19:09:56
URL: http://aydah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0