Nudlar och Bones

Funderar på att koka mig lite nudlar och gå i sängen och äta dem där, kolla lite film på datorn och fundera på hur jag ska ha det i min nya lägenhet. Sen ska jag väl lyssna lite på musik och så också. Drömma mig bort till en helt annan värld. Låter som en helt underbar nördkväll. E, jo jah måste leta rätt på något nytt spel till xboxen. Det är inte så lätt då xboxen inte går att spela brända spel på. Så jag får väl köra på det gamla sättet och köpa spel. Tråkigt och jobbigt

Är det inte någon nörd där ute som har något speltips till mig ?

Since love grows within you,
so beauty grows.
For love is the beauty of the soul.
- St. Augustine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0