Out and over, eller var det tvärt om?

Nu sitter jag bara och väntar på min telefon. Ska nämligen ta med den ut på en liten sväng om. Vi ska ut lite. Som jag just skrev, fattar inte varför jag skrev det igan. Men hur som helst tänkte jag fara ut och springa / jogga / gå så alltså kommer jag att gå. Jag är inte så hurtig som hurtig ;) nä. Men så måste jag på stan imorgon och köpa vantar. Så ska jag kanske köpa en sån här grej som man kan ha iphonen i på armen, om ni vet vad jag menar. Jag är faktiskt ganksa aktiv, tro det eller ej.

Sen har jag nästan kommit på hur jag vill ha min nya design, behöver som sagt bara lite bilder. Får väl fota med camilla eller så.
Kan bli roligt. Men frågan är bara när, det kommer bli om ungefär 100 år. Jag vet ju inte när jag får åka till Piteå nästa gång, trist. Men sant.

Állt jag gör är att jobba och sova. Vara sjuk och sova, jobba vara sjuk och sova. Allt jag gör. Nu ska jag däremot ta tag i träningen, börjar lägga på mig lite nu. För mycket godis. Ska köpa nya träningsskor när jag får lön 1300 kr ska jag lägga på dem. Sen ska jag köpa en rockring tror jag, kan vara roligt att ha i min nya lägenhet. Jag vill få den nu.

Kan någon påminna mig om att höra med han som bor där nu när han ska flytta därifrån ?

Hade tagit en bild, men jag såg fett läskig ut. Så vi skippar den.

Kommentarer
Postat av: Maria

en sån där tränings rockring har jag, den e himla bra..=)

2010-10-17 @ 20:13:07
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Maria

det är för tidigt att säga än men jag tycker att det är ett roligt träningssätt..men köp och prova..=)

2010-10-17 @ 20:24:37
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0