Så har jag hört

Jag är snygg ikväll, rubriken har inget med det här att göra, eller nog för att jag har hört det, men det var inte därför jag skrev det, det var bara roligt att skriva det.

Aja,

Har fixat mig, snygg blev jag, jag ser fett olik ut, eller fast nä. Bara om man gämför med förr, har har lite lockigt hår, man kan se mina ögonbryn och det enda som saknas, (som jag kom på nu) är ögonskuggan ,så den ska jag fixa, nu väntar jag bara på sara, sen ska vi till katta. Äta och sjunga blir det hela kvällen. Singstar var det tydligen som gällde.

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN- california dreamin

vilken fin blogg du har :)!

2010-10-30 @ 21:31:48
URL: http://allboutjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0