skriva och prata på engelska är inte min grej

Fast på samma gång är jag ju egeneltigen inte alls dålig på det. Saken är den att ni som känner er bra på engelska kan ju testa att förklara att det kommer en extra avgift på 69 kr om mna tar bort telefonin helt, alltså inte har analog telefoni heller. Sen att säga att den avgiften är för att vi hyr in oss på båda lednignarna. Herre jösses, det är inte lätt.

Men jag lyckades förklara det igår. Jag är väl rätt stolt.


Nu ligger jag i soffan och kolla på bones, funderar på vad jag ska ha för kläder, hur jag ska ha håret. Önskar att jag fick ha mössa på jobbet, men det får jag inte, bara för att jag vill ha det. Sa jag att jag älskar bones, jag gör det. Jag ser det hela tiden, eller så fort jag har möjlighet.
Jag väntar på att vi ska få hem xboxen igen så jag kan fixa något roligt spel som jag kan spela. Men jag vet inte vad jag vill ha för spel ännu. Nä, nu ska jag inte ägna mer tid åt det här inlägget,

Eller jo, någon som vet hur man får bort saker som blivit inporterade till iphonen, med saker menar jag jäklat alla mina bilder från datorn, det är inte lite bilder heller. Men jag vill verkligen inte ha dem på iphonen. Jaja, nu ska jag stiga upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0