Take me to another planet



Nu har jag ätit, kött och potatis, det var gott. Som efterrätt blev det mjölk och mini oreos. Det var gott må jag då verkligen säga. Snart ska jag få skjuts av mamma så att jag kan handla lite godis, vill på coop. Där har de spel ockås. Xbox spel pratar vi om såklart.

Sen ska jag på date.
En date med soffan, vi ska se på bones och vi ska sitta vid datorn och vi ska spela xbox och äta godis. Låter som en perfekt kväll. Bara inte den andra soffan bliv avis nu. Jag har tre soffor, ingen vet om att den andra finns. Det är hemligt. Tur att de inte vet om min blogg heller, jag vill inte krossa deras mjuka små hjärtan.
Sen funderar jag på om jag ska göra om min blogg helt. Lite större, så jag kan ha lite större bilder och sådär. Sen så måste jag köpa en lite större dator. Ska göra detta då jag har fått min lön nästa gång. Då blir det jävlat örebro på en gång. Media Markt, gör dig redo.


The courses of true love never did run smooth
- William Shakespeare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0