All i want is for you to love me

Nu är biljetten för helgen planer köpt, björn rosenström är det som gäller, med Sara och massa mer som jag inte riktigt vet vilka det är, men det gör inte någonting. Det kommer säkert att bli en massa skoj iaf! Bara Sara skärper till sig och kryar på sig helt ordentligt. Stackarn har ju nästan inte någon röst kvar. Men jag hoppas att den kommer igen imorgon.

Det var dessutom en ganska tuff dag på jobbet idag. De flesta samtal jag tog var rätt så långa, så det sänkte nog min statestik en gnutta. Hoppas att det inte gör någonting. Men men. Det är nog värt allt, eftersom, nä jag ska inte säga varför det är värt det. Det är min hemlighet än så länge iaf.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla lite tv. Kommer nog inte kliva upp för ens imorgon skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Raspberry

Gud vad fin design ♥!



Allt fint med dig annars?

2010-09-03 @ 15:26:58
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0