Det regnar ute nu.

Regnet verkligen öser ner här i Karlskoga, eller det gjorde det när jag kom hem iallafall. Det har varit en rätt bra dag det här.

Efter att ha hanterat dagen på ett bra sätt och fått det framfört till mig att jag är bra! Så känner jag mig rätt nöjd med jobb dagen. Så slutade jag, då var klockan halv 3 på eftermiddagen. Så jag åkte med mor min hem, duschade och satte sedan igång med att fixa mig. Så ringde telefonen, det var en främling som ringde, jag hade väntat på att han skulle ringa. Så jag gick ut och satte mig i den häftiga silvriga volvon och vi rullade mot McDonalds, där fick jag en cola innan vi rullade vidare mot OK, där tankade vi och en halv mellanstor cola senare var vi i kristine hamn hos sara.
När hon hoppat in i bilen åkte vi vidare till Karlstad där vi gick en sväng på stan, såg en "kändis" Linda blom ni vet? Hon såg jag. Sen åkte vi vidare till Ikea där Sara köpte sig en spegel och lite andra saker. Sen var vi så hungriga att vi åkte till Max, där tänkte jag att jag skulle äta en massa. Men jag åt nästan inget alls. Sen bar det vidare mot Sara igen. Där satt vi ett tag, hängde tvätt och kollade lite kort innan vi åkte tillbaka mot Karlskoga.
Vi åkte till Statoil för att köpa lite godis. Jag var verkligen fortfarande mätt. Jag blev dessutom bjuden på drickan och godiset som jag köpte. Det tackade jag så mycket för. Säger även tack igen. Så åkte vi hem till han som äger volvon där kollade vi på en tv med kristallklar bild. Filmen som visades var Avatar, om jag ska erkänna såg jag inte hela, utan jag vilade faktiskt lite då och då.
Sen nu är jag då hemma igen. Är verkligen super trött. Så jag har hoppat ur jeansen och t-shirten och in en stor tjocktröja som jag nu sitter och myser i. I soffan är det jag sitter.

Ska nog kolla lite bones nu och sova. Ställa larm på mobilen och kolla när jag börjar jobba imorgon, sen ska jag nog göra nåognting hemligt imorgon. Jag längtar så jag nästan går av på mitten till i mitten på oktober.

Kommentarer
Postat av: sara

jag visste att du somnade till lite när vi glodde på filmen :D Vi pratade om dig (-"tror du hon sover?, "vet inte", "det ser ut som om hon sover", "kanske, hon verkar ju inte höra att vi pratar om henne så, kanske") hehe

2010-09-25 @ 13:30:36
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0