Flingor eller mackor.

Som jag skrev i mitt förra inlägg att jag inte har tur i spel, det är sant jag lovar. Hade en tävling på jobbet, jag kunde ha vunnit men det gjorde jag inte, inte alls. Jaja.
Vet inte alls vad jag ska göra i helgen, vi får väl se vad som erbjuds, någonting förhoppningsvis. Måste dessutom öva mig på att inte somna innan klockan har hunnit bli 8, jag lyckades  göra det igår, på en fredag, jag som skulle kolla på fint folk på tv som började klockan 9, men som jag sagt massvis med tidigare gånger så blir det aldrig som man planerat.

Förstår inte hur jag kan vara så trött, hela tiden, trött när jag vaknar, trött när jag jobbar, trött när jag äter, trött när jag kommer hem och sen är jag så trött när jag somnar innan klockan 8. Men dessvärre vaknade jag vid klockan 5 idag, inte jätte roligt. Men jag låg kvar i några timmar, så nu har jag duschat, klätt på mig kollat facebook och sen har jag även kollat lite på sex and the city. Nu ska jag göra mig lite frukost, vet inte om jag ska äta flingor eller om jag ska äta en macka eller två. Tror att det blir flingor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0