flört ;)

Farligt att småflörta?

Det är någonting som jag har funderat på ett tag nu här. Det är inget farligt med det när man bara tänker på det. Det är trevligt, man blir gladare och man känner sig mer uppskattad än vanligt. Det kan vara lite spännande också, beroende på vem och vad man skriver / säger osv.

Men det som jag har börjat fundera på nu är konsekvenserna av det hela. Det kan ju leda till någonting, eller så är det bara att man små flörtar hela tiden, det kan även leda till att någon blir sårad, och att någon tillslut tycker att det blir lite jobbigt. Jag vet gånger det har blivit så att en tar det för allvarligt, då blir det verkligen en jobbig situation, den ena vill ta det hela vidare till en helt ny nivå, medans den andra kanske vill stå kvar och inte vara mer än vän. Det är då man får göra slut med personen som man aldrig varit tillsammans med från första början. Det mina vänner och läsare är inte roligt alls kan jag lova. Det är lika jobbigt, om inte värre än att göra slut med någon som man har varit tillsammans med.

Men samtidigt så är det inte farligt alls, om man båda vet att det inte kommer att leda till någonting annat än vänner. Fast jag måste erkänna att jag nog aldrig kommer att sluta småflörta med folk så länge som jag är ung och snygg,

bild från google.com


Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Bara bra med mig :) Gjort idag då?

2010-09-15 @ 22:52:28
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: simone

vilken gullig bild :d

2010-09-16 @ 12:50:38
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0