i didn't

Sitter och tänker tillbaka jag hade det sommaren och början på hösten förra året, och hur bra jag hade det nu i våras. Hur bra jag hade det här i juli och hur bra det kommer att vara nästa helg. Har dessutom hållt mig vaken så här länge, eller egentligen inte, sov mellan 8 och 9 gjorde jag faktiskt. Funderar på vad jag ska ta på mig för att inte frysa  det är rätt kallt.

Sen tänker jag på hur lite min stil det här är. Det är bara inte min stil alls, Jag vet inte hur jag ska kunna lösa det här på ett bra sätt, ååh, jag tycker verkligen inte om när det blir såhär, jobbigt jobbigt och mer jobbigt. Kunde inte livet bara ha gått ltie lättare ibland? Typ så bra det hade kunnat vara då. Men nej då, tydligen inte för mig inte. Antar att jag inte kan göra någonting åt det, kommer ha svårt hela livet, men jag hade lätt att få jobb iaf, så det var ju bra. Ni vet ju vad de säger, tur i spel otur i kärlek, så jag har väl tur i jobb och otur i kärlek antar jag. Inget att göra åt det.

Jag har hur som helst inte tur i spel heller, vinner aldrig i tävlingar, på lotter eller i vanliga spel. I spel har jag inte vunnit en enda gång från det att jag fyllde 7 typ, haha. Antar att det var då som de vuxna itne längre orkade "förlora" mer, haha. Nä, men allvar. Jag vill bara ha lite tur någon gång. Sen vill jag bara att mina problem ska lösa sig och att jag bara kan få vara ett tag, kolla lite Sex and the city och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0