Jag var vaken jätte länge

Det var otroligt. Nä, men när jag har jobabt brukar jag somna rätt tidigt, har funderat lite, och kollat lite på bones, även kikat på resor upp till Piteå, har nog hittat något som kan passa bra. Men jag måste bara kolla med folk där uppe så att de är hemma då och inte ute och reser eller är på någon dum klassresa eller så. Hela morgonen så har jag iaf haft ont i hjärtat av rädsla. Jag blir jätte rädd när det låter högt, fråga mig inte varför, för det vet jag inte,

men det lät som om att pizzerian som är granne med oss här höll på att borra sig igenom väggen in till lilla mig. Det hade inte varit trevligt, sen vaknade jag av det vid 8 också. Men sen har jag ätit chips, choklad och druckit cola hela morgonen. Nu sitter jag och spelar lite tvspel. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Hade varit trevligt att vara hemma i Piteå såklart, men det är lite långt. Sen ska det ta sån jobbigt lång tid att åka dit. När jag ska åka upp nästa gång så kommer jag att vara tvungen att åka tåg. För det går bara flyg från sthlm. Som är jobbigt långt bort det med.

Sen ska jag skippa snacket om lägenhet idag. Det börjar bli jobbigt tjatigt. Aja. Annars vet jag inte, ska väl försöka ta mig ut och gå lite idag. Kanske en sväng ner på stan, eller så bara runt lite. Vill ha någonting nytt. Men jag vet inte vad ännu. Får fundera till på fredag dä jag får lön. Då ska jag direkt ge bort 900 + typ lite till + 1500 kr. Sen ska jag beställa resa.

Nu ska jag fortsätta spela lite tvspel.

HAHA, kolla vilken buggig hand det ser ut som att jag har, jag vet att det inte är den sötaste bilden på mig, men jag är rätt så nyvaken och trött fortfarande. Sen orkar jag inte vara så snygg nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0