Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt

Ser "lagligt blond" orkar inte skriva det på engelska, men ni vet vilken film jag menar iaf. Så funderar jag också på vad jag ska ha för kläder på måndag, mitt huvud gör lite mindre ont än tidigare. Är trött också. Dessutom måste jag träna lite imorgon, förra helgen körde jag ju crosstrainer i fyllan, i helgen får jag gå ut och gå nykter.

Tror redan att jag har bestämt vilka kläder det bli på måndag, men däremot så måste jag blöta mina jeans så att de krymper ihop lite så att jag kan ha dem. De har en tendens att bli så stora när jag har haft dem en dag. Jaja, nog pratat om jeans och träning.

Annars vet jag inte vad jag ska göra imorgon, sova, gå, äta frukost, kolla tv. Läsa ska jag göra och dricka lite te.
Sen ska jag inte väcka en person som jag lyckades med idag, inte skillat alls. Sen så gjorde jag så att personen i fråga inte kunde somna om, det jag lovade var att den skulle få sova imorgon. Men tror att han kommer att vara rätt bakis. Skönt att slippa det. Fast det kan ju råka bli så att jag känner mig bakis av all huvudvärk jag haft idag.

Kör på en gammal sommarbild, det är inte fint jag vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0