Piteå

Anledningen till att jag inte bloggat alls igår och iförrgår är att jag varpåväg till Piteå och att jag har umgåtts med alla mina fina här. Det är tyvärr sista dagen här idag. Jag är gråtig idag. Det är så många som jag ska säga hyejdå till, det värsta är att jag inte vet när jag får se dem igen. Det är verkligen jobbigt.

Jag kommer ha så lätt till tårar hela dagen att det kommer att vara jobbigt. Men jag får bita ihop och imorgon när jag sätter mig i bilen påväg tillbaka till Kga så kan jag gråta som ett litet barn.

Nu ska jag äte lite frukost, så ska jag och rebecka leta rätt på lite kläder. Sen kommer Camilla, så ska jag hinna hälsa på Gun, sen ska jag träffa Richard, sen ska jag äta, sen säga hejdå åt alla och sedan sova.

Jag är så hemma just nu att det är omöjligt att förstå. Men ändå ska jag hem imorgon.

här är en ful bild på mig med gårdagens smink och med underlig färg på håret. Ser ni vad jag ställt till det, jag skulle göra ljusbrunt, inte mörkt. Men det blir nog bra med några ljusa slingor skulle jag faktiskt tro. Det ska jag göra någongång senare, måste låta håret vila lite innan. Men det blir lätt uppsatt varje dag.


Kommentarer
Postat av: carro

Men det vart ju jättefint! :)

2010-09-19 @ 12:06:52
URL: http://carrohe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0