Skor

Köpte i slutet på förra månaden ett par nya skor, eller om det var i början på denna månad. Jag minns inte. Men hur som haver så köpte jag ett par tygskor med nitar på fårn skopunkten. Din sko hade inte några fina skor i min storlek och eftersom att jag inte hade pengar kunde jag inte köpa de fina dyra skorna som jag hittade.

De skorna hade jag ett par dagar och då märkte jag till min stora förvåning att skorna var noppriga, ni vet när det blir typ små tygbollar på skorna, så är det på mina skor. Lustigt värre. Vem gör ett par tygskor i vanligt typ mjukt mjukisbyxe tyg? Inte skulle jag ha gjort det ivarje fall.

Så mitt råd till alla er som inte vill ha noppriga skor är köp inte tygskor från Skopunkten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0