Allt är upp dig nu.

Sjukt hur livet bara kan ändras så snabbt. Minns typ för en månad sen, allt var helt annorlunda. Umgicks med helt annat folk än vad jag gör nu. Men jag tycker ändå att det har förändrats till det bättre på vissa sätt, men jag måste erkänna att jag saknar en eller flera i mitt liv. Hoppas du vet att det är upp till dig. Sen har jag även lärt mig vilka som går att lita på och vilka man inte ska säga hemliga saker till. Tråkigt att man tydligen inte kan ha så hemliga hemligheter, and my friends, det är inte bara för att "det är karlskoga" det är eran dumma jävla bortförklaring så att ni ska få göra som ni vill, "alla gör så"



Annars gör jag inte alls mycket om dagarna, softar, jobbar och smsar i vanlig ordning. Däremot känner jag att det är dags för en fet filmkväll snart. Måste bara styra ihop massa folk så att det blir av snart. Annars kommer jag att plågas sönder. Eller inte. Iaf så sitter jag hos mariah nu, lyssnar på soft musik och känner mig dyngtaggad för fest. Fredag blir det inte så galet, men lördag mina vänner ska vara mer crazy än vad ni kan tänka er. Då jävlar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0