roligt.

Igår så hängde jag med lina och hennes broder i stan. Vi cyklade i booowlen och jag höll på att huttra sönder, det var skitkallt igår. Eller jag fryser typ jämt, även när det är sol. haha. Efter det så sprang vi och köpte godis. Sen så träffade vi min lilla syster och var jätte snälla mot henne. Men hon uppsattade det inte. Så kan det vara. På vägen hem så gick Lina och Rasmus och berättade en historia dom pratade roligt och hade rörelser till allt dom sa. Jag kunde knappast andas, för innombords skrattade jag hur mycket som helst, men jag kunde inte skratta högt för jag ville ju höra, haha.


Idag så ska jag bjuda på fika, men pappa måste fixa frukost åt markus och annie, sen ska han och handla. Så Det tar typ en evighet. Men jag tror att jag ska följa på affären, Så jag kan välja kakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0