Trött, hungrig och trött

Sdå var man vaken och har just kommit ur duschen! Ska klä på mig lite och så när jag torkat ordentligt, men fy 17 vad jag är hungrig kommer inte ihåg sist jag var såhär hungrig. Men tillbaka till det jag tänkte säga först.

Nu är det dags för det nästan hårda arbetslivet. Bara rast när det står på schemat, inte som han som höll våran utbildning hade, små raster här och där. Fast då lärde vi oss ju bara alla saker, nu är det ju faktiskt en annan sak när vi ska sitta på telefon hela dagarna. Så den 6 september så kommer vi alla från min grupp att börja jobba som vanligt! Men nu måste jag gå från datorn, hur jobbigt det än är att sitiga upp på morgonen så har jag inte något val.



Adjö mina kära!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Nu har jag äntligen fått upp en ny design på bloggen. Vad tycker du om den nya designen? Bättre eller sämre än den gamla?

2010-08-30 @ 14:40:16
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0