Ahmen snacka om jobbigt

A nu mina vänner och även andra som jag inte känner är jag inte possitiv, inte alls. Känns som om den här dagen började bra, blev bättre mot mitten och nu mot slutet är den ungefär sämre än jag vet inte vad. Jobbet bjöd iaf på många härliga skratt, fattar inte hur man kan känna behövet av att trycka ner någon bara för att känna sig cool själv. Det är så roligt att jag skrattar bara jag tänker på det. Fast nu tänker jag inte på det utan jag tänker på att det inte blev fotboll, skit alltså, jag som längtat!

Sen att msn och hotmail är så sjuk dumt, bra att jag hade två kontakter på msn när jag loggade in idag, skrit bra. Öppnar min mail och ser massa skit grejs, så det var bara att tabort. Så nu sitter jag och måste logga in på typ alla olika sidor och ändra epost. Gaah, irriternade, mer än jag vet inte vad.

Jag vill göra någonting så jag inte bara sitter och är sur hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0