Det blir inte lättare.

Önskar att jag kunde skriva att jag var lycklig och glad och massa skrutt just nu. Men det är totalt omöjligt. För det finns inte i mig, jag känner mig borta, tankspridd, suckig och ledsen. Det jag hade behöft idag var att vakna i Piteå, duscha, ringa mormor och be om skjuts till stan, prata lite. Skutta förbi richard, gå till nodo och bara sitta där. Helt utan problem eller andra jobbiga saker.

Men nä, jag vaknar i soffan i vardagsrummet, ont i nacken och i ryggen. Äter frukost, pratar med uniflex, bestämmer möte klockan 2, önskar att jag visste vad det handlade om. Jag är verkligen rädd att de ska säga att jag inte ska få jobba kvar efter min provtids anställning. Jag som verkligen trivs på jobbet. Vad ska jag göra då? Jag vill inte åka ifrån Karlskoga.. Aja, men jag jobbar på bra och har bra statestik, varför skulle jag inte få vara kvar?

Nä, måste försöka tänka possitivt, vilket jag gör någon stund varje dag. Oftast hela dagarna, men inte idag känner jag. Måste däremot förbi nöjesbutiken påväg till uniflex och köpa biljetter till på lördag, 1 för mig och en för Mariah!

Nä, om jag ska börja gå snart. Kan vara en bra ide, däremot tar det inte så lång tid att gå dit. Så jag kan vänta ett tag till. Någon peppande låt.

Jo, sen vill jag fråga om det bara är jag som gråter när jag får julkort denna jul ? Har ingen julkänsla. Långt från alla. Bara jag och mamma och hennes boy på jul. Hoppas jag fått min lgh så jag lika gärna kan vara själv sen på kvällen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0