Fortfarande huvudvärk

Har sovit som ett litet barn, dock har jag vaknat varje timma inatt, men jag har som ändå sovit riktigt gott! Tur är väl det för helgen var något av det galnaste jag varit med om på länge.

Fredag gick jag till Oskar direkt efter jobbet, förfrös min kind och kunde inte röra mina fingrar på ett tag, men det vare värt. Hos Oskar var det rusktigt trevligt, vi lekte norsk-kareoke, fast på fel sätt, enligt mig då. Om jag inte minns fel så var det jag som vann ;) Nädå, men jag tror att det var lag 2 som vann. Sen sprayade jag glans-spray på Oskar och Robin, det var inte så poppis, men roligt var det iaf, vem vill inte ha glansigt hår lixom? Sen så bar det iväg till Nightshift där man stötte på massvis med trevligt folk. Dansade med Vadman till låtarna som Johanna och Mattias sjöng, karoeke grej igen alltså. Sen var det dansgolvet som gällde. Sjukt nice! Så började den ta slut. Jag och Vadman mötte upp Dennis vid McDonalds, gick till Max där Dennis bjöd på mat, sen skulle vi på efterfest, fast vi måste ha gått fel, för det var ingen fest där. Så lämnade jag och Vadman av Dennis vid Sibylla så mötte vi upp med Mariah, Robyn, Malte, Rasmus & någon mer som jag inte kommer ihåg namnet på. Så somnade vi alla en efter en, sen bytte vi platser och sov på golvet på en bäddmadrass. Så dagen efter var det sjukt varmt och jag hade knappt någon röst kvar.

Lördag då, jag satt hemma hos Mariah ett tag efter att Vadman gått därfrån. Sen hem, kolla datorn lite sen duschen i en evighet. Snacka om skönt! Pratade med Tobbe, vi gick förbi transcom för att höra skvaller. Inget nytt, eller inget mer än det jag redan visste. Sen hem till Tobi igen, värma fötterna som gjörde ont av kyla. Sen till Mariah, fixa sig och så var det fest igen. Det var superroligt fram tills det att jag fann mig själv helt ledsen och pratade med Jocke om hur jobbigt det kan vara när någon inte är särkillt snäll. Det hände en gång till, att jag blev ledsen alltså. Sewn en tredje gång, då var det inte roligt längre, så jag ringde tobbe och gick till han. Påvägen dit så mötte jag Filip, trevligt. De följde med mig förbi Tobbe och sen till Nightshift. Filip sprang iväg för han hade glömt sitt leg, sen så ringde Vadman, han var påväg till Nightshift han med, träffade han, dansade och så, sen träffade jag Mariah och Robyn, lite senare träffade jag Rasmus också. Det var verkligen astrevligt! Sen när allt var slut gick vi till Wiking, där träffade jag Rasmus igen, men jag följde inte med han när han gick, hade kunnat gjort, men jag hade redan lovat bort mig till Degerfors. Så dit åkte vi buss. Sen somnade jag rätt fort i soffan.

Söndag, Jag och Vadman kollade film/tv och halvsov nästan hela dagen, var förbi Kronhallen och köpte dricka, sen så tillbaka till hans kompis, tillbaka i soffan där vi fortsatte att halvsova tills de följde mig till bussen, sen förbi McDolnalds med mor min, sen hem och hemma åt jag, sen somnade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0