Jag skuttar och kastar med håret

Frisk på riktigt, skönt kan jag lova. Måste förbi stan idag och köpa nya vantar, röda ska de vara, sen ska jag även köpa en halsduk, har ju bara 1, eller 2. Så ska jag fråga mor min om jag kan låna hennes jacka, hon kan ju låna min. Sen ikväll blire film och kanske någonting gott till det.

Imorgon är det jobb och möte tydligen som gäller. Läskigt och bra på samma gång kan jag tänka mig. Hemska tider. Aja. Nu ska jag skutta lite till en bra låt innan jag tar på mig skor, jacka och går ner till stan som sagt.

Sen blire nog att bleka mina tänder lite tills helgen. Seriöst tandblekningen från EaseWhite är den bästa jag haft, kommer ni ihåg att jag lottade ut två paket, tidigare iår eller om det var förra året. Minns inte riktigt. Kanske ska föröka få till en ännu en tävling

Men än så länge kan ni köpa det härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0