Jag vill ha lite roligare nästa gång.

Jag har fjärilar i magen.

Jag flyttar imorgon det här är sinnessjukt nä det är det, har längtat sen i september, sen glömde jag det nog ett tag. Så nu i december, som btw har gått sjukt fort. Så har jag längtat. Sen har jag tänkt och bestämt nästan alla saker jag vill ha och inte ha hemma hos mig. Jag ska ha så sjukt mys, ljus och godis. Tv och film, säng och soffa. Varför kan jag inte bara få flytta idag ?

Sen har jag även tänkt på hur sjukt mycket hela jag har förändrats sen jag skrev kontraktet till lägenheten, det var typ någon dag efter det som allt bara ändrades, allt blev typ sinnessjukt bra. Fast samtidigt var det saker som blev mycket sämre. Men det får man bara hoppas att det löser sig helt enkelt. Men en annan sak kan nog inte bli bättre än vad det kanske kommer att bli, det är bara att spela korten på rätt sätt nu. Så blir det nog kanoners!

Nu ska jag höja volymen på datorn och sen ska jag borsta tänderna, sen ska jag till jysk och kolla på lite saker!

Sen längtar jag tills det att jag styr filmkväll hos mig. Som jag blev tvingad till, av mig själv dock, för att jag är rätt störd när jag är full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0