Jag vill nu.

Jag insåg idag, att ändå sen söndag har allt bara blivit bättre och bättre. Söndagmorgon sög däremot. Men sen, från en viss tid på dagen och sen fram till idag, det är bara tisdag med det har ökat så jävla hårt. Bara bättre och bättre. Nu är det bara vänta tills på torsdag, 08.00 jävlat prick ska jag hämta nycklarna till mitt hem...

Jag ska alltså flytta nu, det är nu det gäller på riktigt. Jag är nervös men samtidigt kommer jag ha roligare än vad jag någonsin haft. Jag kan äta när och vad jag vill. Jag kan ta hem folk. Jag ska få sova i en säng! Min säng dessutom!

Det är helt sinnessjukt det här. Sen är det nyår till hegen, behöver jag ens säga ordet fest eller? Sen blire även jobb på lördag, så jag ska väl inte festa överdrivet mycket, kanske lite. Kanske lite mer. Får se vad som händer. Sen en jobbvecka där jag jobbar 15.35 till 22.05 så ska det styras fest hemma hos mig. Inflyttningsfest. Jag kommer vara fattig denna månad, men det gör inget, behöver faktiskt säng, soffa och tv. Sen klarar jag mig rätt bra.

Eller någon som hälsar på och sover med mig kanske, bara för att jag kan ha folk som sover hos mig sen. Så underbart så att ni knappt fattar. Jag kan inte ens beskriva med ord. Längtar mest till den 8de, allt är obestämt, annat än att jag ska gömma mina glas, och ska fram med plastmuggar och sugrör. Den 8de kommer vara så sjukt nice. Jag vet precis allt jag vill och inte vill med den kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0