Mina damer och herrar

Ikväll kör vi hårt, all in, party all night long, varannan vatten? eller nä. Inget vatten ikväll inte. Nightshift, kö, folk, Shottar ?

Sitter hos Mariah, hon duschar, jag lyssnar på musik och smsar, som vilken dag som helst denna vecka alltså. Taggad till en miljon ikväll är det allt eller inget helt klart. Dricka har jag nog mycket så jag klarar mig, chips och mitt partyglas finns här också.

Snart ska jag byta från jeansen och linnet, ser ni, inte t-shirt, wow! Hoppa in i strumpbyxorna, de där halvgenomskinliga som jag kommer att frysa i när jag väntar på att få gå in och dansa. Klänningen, antingen den röda eller den svarta, den röda är tight och så, den svarta är lite mer fin. Lite mer party. Kommer att frysa vad jag än tar, så spela roll. Håret ska plattas och kanske lockas eller så, nä. Rakt är bäst. Då kan man ruffsa till det finare och sen ska jag på med sminket.

Pizza och öl sen eller ? Lutar mot det iaf, sen sprit och dricka. Juldagen, Vart ska jag sova ikväll ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0