När jag ser dig.

Jobb idag, och imorgon 8.45 till 15.15 skönt! Fick sova lite längre idag. Inte för att jag steg upp före 4 igår.. Men så får det vara när man är bakis eller när man är ledig, jag var då ledig. Planerna för helgen vet jag inte någonting om. Hörde att det pratades om bowling för några. Vet dock inte om jag ska med, kanske drar till Ikea istället. Fast nä, orkar inte behöve dö av längtan efter en riktigt stor säng. Måste däremot till Karlstad direkt när affärerna öppnat efter jul, ny säng here i come!

Har funderat på om jag ska ta bussen som går nu 46 eller den som går 16, det blir 16. Orkar inte vara på jobbet massa länge innan. Har inget att vara där för då, sen har jag en ansträngade grej att ta tag i idag.. Åh, ibland är folk för tröga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0