Skaka ruuumpaa

Haha, kom på att tänka på att alltid på peter08's blogg så är det alltid med "hur gammal ser jag ut att vara" Haha, tänkte då att det behöver jag inte fråga, utan jag vet numera att folk frågar mig. Hur gammal jag är alltså. I Lördags var jag 95:a och som mest 94:a, jag tyckte det var sjukt dummt när de inte ville fatta att det är min syster som är det och inte jag. Dock de som trodde så lite om mig, de var 93:or. Dyngcoola boys, så ska jag bli när jag blir stor.

Sen var det ju dem som visste att jag var 91:a sen har jag fått höra att jag lika gärna skulle kunna vara 90:a, inte för att det är så stor skillnad, hade jag varit född 6 månader tidigare hade jag ju vart det.

Sen så lyssnade jag nyss på skaka rumpa låten, haha Kött fyfaaan, han sjunger det i låten, eftersom att jag bara hört den 1 gång tidigare inne på NightShift så har jag inte lyssnat på den normalt. Haha, vilken låt alltså.

Snart ska jag iväg till stan, eller ja om 45 min går min buss som jag tänkte åka med, till tåbbe ska jag, tvspel blir det visst hela kvällen, gött de! NHL och sen FIFA

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Heey, jo den är från Lindex. Jag har vanliga jeans till den så formar jag den nedre partiet så att det ser ut som fickor, då blir den inte så rund och sitter mera tight =)

2010-12-03 @ 20:31:41
URL: http://kyssars.se
Postat av: sara

snygg header :)

2010-12-04 @ 01:28:10
URL: http://saraaamanda.blogg.se/
Postat av: Emma

snygg blogg! (:

2010-12-04 @ 16:10:37
URL: http://hheyyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0