Vi ska sy och vi ska...

Jag pepprar på med inlägg nu sähär på dagen, snart är det kalle anka fjant grej på tv. Förstår inte hur man kan längta ett helt år efter något dåligt. Det slutade att vara okej att titta på när Arne slutade tända ljuset. Haha, då var det okej för att Arne är ett bra namn!

Lyssnar på julmusik gör jag inte heller. Längtar efter att öppna presenter gör jag däremot faktiskt. Imorgon är den bästa dagen, då är det fest som gäller.

Aja, tillbaka till det jag tänkte skriva.


Sen efter kalle så är det dags för mor min att fixa mat. Sen ska vi äta. Sen ska man ha tråkigt i en timma eller så innan det är dags för att öppna presenter. Så är det varje år. Minns när jag var liten och alla vuxna skulle envisas med sitt jäkla kaffe efter maten. De kunde verkligen inte dricka kaffe segare än på julafton. Sen äntligen när de efter 100 år druckit klart fick man paket. 

Sedär, nu fick jag inte spela mer musik, dags att leta rätt må mina hörlurar och fortsätta lyssna på musik .

Tomte som har tråkigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0