det kan aldrig göras ogjort

Jag känner för att färga håret, drömde till och med att jag färgade håret, ute i snön med lina. Mystisk dröm. Men i drömmen färgade jag håret mörkbrunt. Det vill jag inte, utan jag vill färga håret till min naturliga hårfärg. Den är så söt. Men det är inte någon ide att jag gör det än, jag låter håret växa lite till innan. Dessutom så känner jag mig själv och jag vet att jag kommer att ångra mig.
Har inte så mycket att skriva faktiskt annat än att Willys öppnar här i Piteå idag. Vad häftigt, alla kommer att vara där ikväll, eller super många. Jag vill dit, haha. Klockan är snart 11 och efter 2 någon gång så får jag besök. Vi ska nog inte göra allt för mycket.

Faktiskt så har jag fortfarande inte använt min ansiktsmask. Var det inte i söndags jag skulle göra det? hmm. så det kan bli. Det är inte alltid lätt att hinna med allt man har planerat. Men jag har gjort klart svenskan som skulle varit klar för ett tag sen, och nu har jag börjat att fortsätta med att skriva frågorna till Kirre boken. Sen ska jag skriva på mitt Natur och friluftsliv arbete, det handlar om samer och det kommer kanske att bli långt. Men det gör inte så mycket. Sen så måste jag välja en film som jag vill analysera. Funderar på att kanske ta myrmobbaren. Det är en rolig film och den har ett ganska tydligt budskap, det är bra. För jag är ärligt talat sämst på det där med budskap, som tex på engelskan. Jag kunde inte få något bra betyg för att jag inte hittar något budskap med boken Robinson Crusoe. Jag hittar inget budskap. Jag förstår helt enkelt inte. Alla tycker typ att det är lätt.  Men nu ska jag inte skriva på om ingenting längre. Det ger ändå inget. Någon som läst allt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0