Såja

Då säger jag väl godmorgon nu. Har vaknat för ett tag sen läst bloggar och inte kommenterat alls. Jag har hunnit kolla facebook och hunnit titta på bilder. Jag vet inte vad jag ska göra idag, jag ska väl kanske gå ut och gå tror jag att jag sa. Fast jag vet inte riktigt om det kommer att bli eftersom att det fortfarande är minus 28 grader celcius utomhus.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, tror att jag hittar på någonting i varjefall. Jag vill äta frukost men det finns inte någonting gott hemma, det är sugigt. Men det får väl bli the och macka, som vanligt då. Framför en film. Men då vet ni hur det ligger till. Hör säkert någon mer gång idag, kan jag nästan lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0