Jag är tråkig

Jag har tråkigt nästan hela tiden nu. Men det är väl bra för då kommer jag nog förhoppningsvis ha roligt från torsdag fram till den andra augusti.

Allvarligt jag gör ingenting iom dagarna, jag bloggar typ inte för jag har inte någonting att skriva, jag klär mig tråkigt. Mjukis shorts och t-shirt. Tråkigt smink och tråkigt hår. Jag känner mig så tråkig och jag är så rastlös att jag nästan skulle kunna skjuta mig i foten för att något skulle hände. Nä, inte så allvarligt. Men jag har så äckligt mega tråkigt hela tiden att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag sover dåligt dessutom.

Jag måste bli rolig igen, jag ska fundera ut någonting roligt som jag kan dela med er alla sen. Okej ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0