Sol och Bad

Nu har jag och mamma kommit hem från stranden. Vi låg där i ca 3 timmar. Sjukt härligt var det. Vart och skönt och jag har badat ute för första gången i år! Mer gånger lär det bli, speciellt när Camilla kommer. Säkert även när vi är i Gbg. Det enda som är tråkigt är att min mor inte alls badar, inte ens idag när det var närmare 35 grader ute.

Till lunch så åt vi en räk sallad som jag gjort iordning här hemma, till det hade vi orient dressing och vi drack iste. Det var super gott och jag är fortfarande mätt! Vi åt för ca 2 timmar sen.

Vad har ni för väder idag ? Här är det som sagt soligt och varmt, så det är därför som jag inte har uppdaterat någonting under dagen, för att jag stekt i solen. Skulle gärna bada massa mer, men jag har ju inte någon att bada med. Så Camilla när du kommer hit så får vi bada massa, okej ?


Kommentarer
Postat av: camilla

Det ska bli!!! något dopp kan jag väl göra ;D

2010-07-03 @ 21:50:34
URL: http://dameniorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0