My skin is really thick

Sagt och gjort nu är jag fardig. Så nu är det bara att tagga upp för imorgon. Måste skriva ut papprerna, hoppas att det blir bra, nnars får jag fara förbi skolan imorgon och skriva ut, men det har ju ingen dött av, eller ? Liver rullar verkligen på nu. Det är skönt! Hoppas bara att det kommer gå bra med jobbsökandet imorgon! Nu tror jag att jag ska ta det lite lungt, kanske bleka tänderna och sen bara kolla tv. Längtar som 17 tills det att jag får svar på mina mail, börjar bli lite otålig med väntandet, men det är ju sånt man får leva med, haha. Alla är inte lika snabba som mig. Fast de kan ju ha mycket att göra. Det är nog så. Men nu mina kära vänner så ska jag skriva ut papprerna, sen vet jag inte vad jag ska ha för kläder på mig imorgon.. Problem!


Kommentarer
Postat av: Emma

lycka till med jobbsökandet!

2010-03-10 @ 19:16:19
URL: http://absolutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0