We are the bells that never sing

Nu ska jag sätta igång med lite historia, det sista jag gör i skolan, hur skönt ?

Har kommit hem efter att ha varit ute och springit/joggat med Caroline, det var jobbigt kan jag tala om, det blev inte så länge, för jag har inte kondition så det räcker längre än det idag. Nationella svenska B talet på 4:59,5 minuter idag gick jätte bra, är nöjd med min tid och allt. Sen projekt redovisning, det gick också jätte bra, men det gick inte lika bra under lunchen. Jag började blöda jäkla näsblod efter att någon random chockade mig genom att försöka ta mina pengar från mig, galet. Sen såg vi film, flugornas herre den är bra, men jag tycker inte om när barnen dör.

Ja, jag har ju redan skrivit om vad jag ska göra, så det behöver jag inte säga igen. Nu är det dags att börja leta lite om forskning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0