Det är okej!

Sitter med mössa på huvudet, väntar på ett svar från R som jag skickade sms till igår, vill ju veta, så jag kan planera min dag. Snart ska jag och mor min iväg lite, på Ö&B, coop och sen och sola. Brunare ska jag bli, börjar bli lite blek i ansiktet och fräknarna försvinner sakta, det vill jag inte. Saknar mina sommar-fräknar.

Så har jag beställt linser idag. Skönt! Hoppas bara att de kommer på typ tisdag så blir det roligt. Sen ska jag fixa mina naglar lite, har bara nagellack på halva nageln, fint nog. Funderar på hur jag ska ha, om jag ska ha nagellack alls. Jag måste däremot köpa vantar, haha. Mina är så kalla.

Jag vill till örebro, till marieberg och shoppa. Men jag måste spara mina pengar, jag vill bara handla en jäkla massa saker så att jag fyller upp min alldeles för tomma vinter garderob, Finns mest bara sommar kläder. Men jag har inte råd att köpa nåogonting för ens i slutet av december då jag betalat alla räkningar och sådär, eller mitten, början spela roll lixom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0