Jag som aldrig skulle vara med om det här igen.

Igår, sjukt roligt. Vandrade in mot stan och träffade tobbe på busstationen, där efter gick vi till ica och mötte om maria (?) och nicktepicke så handlade vi lite mat och gick hem till niklas, där så lagade vi maten, antagligen. Så jag fick göra salladen, det var roligt, inte. Fick typ vakta de fina gurktärningarna jag gjort, nikas var ohc tjuvåt av dem hela tiden. Salladen blev jätte bra, vi åt i vardagsrummet. Sen när alla var sjukt mätta så plockade vi undan maten från vardagsrummet och så skuttade vi tillbaka in till vardagsrummet, lyssnade på göörbra musik, stundvis, när jag bestämde låtarna, lite håkan, lite kent och lite partymusik. Det var en härlig blandning. Så iaf, vi spelade fifa, jag var rätt duktig. Sen blev jag attackerad och kittlad av både tobbe och niklas, pjuuuu, galet jag kunde inte fly. Sen skulle jag ge igen, men jag var inte så duktig som jag hoppades att jag skulle vara

sen kollade vi beck och vid 11 någongång, så vandrade jag och tobe iväg från niklas, tobbe svängde av vid busstationen och jag fortsatte resten av vägen hem till mig, det var rätt kul, fast det var halt ute. Men det bästa var att jag tror att jag kan ha kommit på en sak, eller jag intalar mig att det är så bara så det inte ska göra så ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0