Erika + Locktång = Falskt

Sist jag skulle locka/våga håret så blev det fult och fulare, men det värsta med hela saken var ju att jag brände mig as mycket på örat och jag fick värsta såret, det var inte vackert och inte skickligt alls, men det händer ju alla. Men idag var det värre, lockarna blev inte bra, som vanligt. Men jag brännde mig på axeln, klantigt värre. 200 grader direkt på axeln. illa nu är det massa rött och det svider, fan att becca ska vara i piteå annars hade jag tvingat upp henne as tidigt imorgon för att fixa mitt hår snyggt.



såhär sitter jag nu, is i en påse i en handduk för att det inte ska göra så förbaskat ont.

Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

kul att du gillar den :) hoppas du hittar tillbaka hii

2010-09-12 @ 17:36:39
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

aj aj aj! Blev de stort sår?

2010-09-12 @ 19:13:11
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0